close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אין חתונה בלי עיצוב!

מערכת שורשכח אב, תשעו01/09/2016

היום יש הרבה מאוד דברים שאפשר להכניס לחתונה כדי להפוך אותה לאירוע מיוחד

תגיות:

כאשר בני זוג עומדים להתחתן הם מתחילים בסבב של בדיקת מקומות. הם יודעים פחות או יותר כמה אורחים יהיו להם ואיזה סוג של אולם הם רוצים. האם אולם פתוח או גן אירועים? וזה כמובן גם בתלוי בעונת השנה. אבל לא חשוב איזו החלטה בני הזוג האלה יקבלו מה שבטוח כל זוג רוצה חתונה אחרת, כזו שעוד לא הייתה ואז הם מתחילים לרדת לפרטי פרטים, ומעשירים ומשקיעים בכל שלב בחתונה כדי שתהיה להם חתונה שאף אחד לא ישכח הרבה זמן. (הם בטוח לא ישכחו).

היום יש הרבה מאוד דברים שאפשר להכניס לחתונה כדי להפוך אותה לאירוע מיוחד. החל מקבלת פנים, כלה במזנון מיוחד, באוכל מטריף אבל אחד הדברים הכי חשובים והכי נחשבים הוא עיצוב האולם ולא רק הוא, עיצוב אזור החופה, עיצוב כיסא הכלה ועיצוב האירוע בכלל, מה שמעניק לו את הייחוד והסגנון שלו.

עיצוב אולם- מה מיוחד ומרשים!

חלק מאוד מרשים באירוע הוא עיצוב אולם. יש כל מיני אלמנטים כמו נרות, פרחים, כלי נוי ועוד שמשתמשים בהם כדי לעצב אולם חתונות. מעצבים מסביב, מעצבים על השולחנות ובסופו של דבר כאשר נכנסים לאולם מקבלים בום של עיצוב והכול נראה מפתה ומזמין, הולך להיות ערב מעולה. כן העיצוב גורם לחשוב כך כי עיצוב משוקע עושה רושם טוב על אורחים וגורם להם לצפות לאירוע שמח ומתוכנן עד הפרט האחרון ובדרך כלל זה מתחיל מעיצוב אולם.

חלק נוסף בעיצוב אולם הוא העמדת השולחנות והכיסאות באופן שיעניק את האווירה שרוצים. אפשר לשים שולחנות בצדדים, אפשר אחד ארוך באמצע, אפשר להצמיד שולחנות. כל ההעמדה של הריהוט תקבע את אופי וסגנון האירוע ובהתאם גם את עיצוב האירוע.

מפות, נרות, כלים ופרחים- עיצוב אולם זה מקצוע!

הרבה אנשים מנסים לחסוך דווקא בחלק הכי חשוב של האירוע וזה עיצוב אולם, רצים ומתרוצצים לקנות כל מיני אלמנטים כדי לעצב את האירוע כאשר הדבר הכי חשוב שהם יכולים לעשות זה לקחת אדם מקצועי שהמקצוע שלו זה עיצוב אירוע, עיצוב חופה, עיצוב כיסא כלה ועיצוב אירועים. יש להם תמיד רעיונות יצירתיים ומה שבטוח שהם יעשו את זה יותר טוב ממה שאתם עושים. יש לכם חתונה רק פעם בחיים אז אתם חייבים להשקיע בסופו של דבר זה ישתלם לכם.

חופה מעוצבת ומבורכת!

עיצוב חופה הוא מקצוע שדורש הבנה. חופה מעוצבת גורמת להתרגשות אצל בני הזוג וגם אצל האורחים. בדרך כלל יש ממש אוירה קדושה כאשר רואים חופה מעוצבת ומשיגים את זה בעיצוב רך, עדין ומרשים. מלבד החופה יש כמובן לעצב את כיסא הכלה באופן מרשים. אפשר לעטוף אותו בסרטים, הרבה פרחים ולתת לו שיק וטאץ' עיצובי שהכלה תשמח לשבת עליו והוא יראה ממש כמו כיסא מלכות קלאסי והרי היא מלכה ליום אחד.

המאמר באדיבות האתר "עיצוב אירועים בקליק".

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה